söndag 10 juni 2012

Helgen

I fredags var vi på festival, wir geben den Loeffler ab. Medicinska flyttar från Loefflerstraße till det nya campuset och därför hölls det en avskedsfest. Fem olika band spelade under kvällen och senare på natten kunde man lyssna på fyra olika dj's. Det var ingen liten tillställning, och inträdet kostade bara 3€! Vi hade riktigt roligt och det var fullt med folk. Jag gillade mest en dj som hade en trummis att ackompanjera låtarna, supermario + trummor  var en ganska lyckad kombination :D 



Här spelar bandet Krach. Nytt för mig, men det verkade vara populärt bland publiken :)



Jag å Katea på seinon :D




Kom hem ganska sent på natten, så jag fick inte gjort så mycket på lördagen. Hade ambitiösa planer på att läsa på tent, gick ju sådär... Blev mest kaffe och skvaller igen :D 


Royal Breakfast i lördags ;)


Nu ska jag städa, tschüs! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar